De freelancer

ADMIN - HR - FINANCE - EVENTS

Greet Damman

25 jaar ervaring

Als directiesecretaresse runde ik 23 jaar de personeelsadministratie voor een 70-tal werknemers.   In alle afdelingen van het bedrijf deed ik ondersteunend werk, gaande van het secretariaat en onthaal over de offertedienst, aankoop, productie, facturatie, kwaliteits- en preventiedienst tot en met de dienst naverkoop. Ook de organisatie van evenementen, nam ik graag voor mijn rekening.  

Al 17 jaar ben ik de rechterhand op kantoor van mijn echtgenoot-zelfstandige.

Ik heb dan ook de kennis om u een waaier aan taken uit handen te nemen.  Als monitor zal ik uw opdracht analyseren en dan pas handelen... steeds met de nodige discretie.   

In onderling overleg kijken we welke taken u wil uitbesteden.  Ook éénmalig projecten zijn mogelijk.  Volgens de aard van de opdracht, kan ik ook vanuit mijn kantoor in Deerlijk werken.

Aarzel dan ook niet en neem contact op met mij want...


mijn motto is:

waar een wil is, is een weg.